درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • راز
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عسل طبیعی و آدرس alisalehi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 14306
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

عسل طبیعی




 

در تصویر بالا تلاش یک مرد بومی را در حال در آوردن یک کندوی عسل طبیعی از کوههای هیمالیا می بینید.کندوی عسل مورد نظر از لحاظ شکل ظاهری شبیه به کندوی عسل طبیعی مناطق ما که در تصویر پایین تصویر سمت چپ می بینید می باشد ولی از لحاظ بزرگی بسیار بزرگتر از کندوهای عسل منطقه ما می باشد.

زنبورهای این کندو بسیار بزرگتر و وحشی تر هستند و عسل جمع آوری شده توسط آنها خیلی زیاد می باشد به طوری که مقدار عسل تولید شده توسط آنها در هر کندو حدود ۲۰ الی ۲۵ کیلو می باشد.

       

زنبور کندوهای عسل طبیعی کوههای هیمالیا همان طوری که در تصاویر می بینید در کوههای و کمرهای بسیار بلند وبا ارتفاع کندو درست می کنند و جمع آوری آنها بسیار سخت بوده و نیاز به ریسک زیادی دارد.

در ضمن شما جهت آشنایی ظاهری هر چند مختصر با این نوع کندوهای عسل و دیدن تصاویری دیگر از سختی جمع آوری این کندوهای عظیم الجثه عسل طبیعی کوههای هیمالیا توسط مردمان آن منطقه می توانید اینجا کلیک نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 4:56 ::  نويسنده : ali